Vil du have produktet endnu billigere og fri fragt?
Du har valgt dit produkt til vores dyreste pris, men vi kan gøre det endnu billigere for dig! Vi kan tilbyde dig en fordelspris samt fri fragt!
For kun 139 kr/m giver Plusshop dig massere fordele og besparelser.
30 dages gratis prøveperiode som kan opsiges til enhver tid.
Spar op til 85% som medlem og køb til fordelagtige Medlemspriser
Leveringstid på 1-2 dage og fri fragt.

Handels- og abonnementsbetingelser

Generelt om Plusshop

Nærværende salgs- og leveringsbetingelser gælder for ethvert køb, som foretages hos Plusshop og Plus Global ApS, CVR-nr. 36 73 47 01 - herefter benævnt ”Plusshop” - ligesom betingelserne angiver vilkårene for medlemsskab.

Plusshop er en fordelsklub, som tilbyder kunderne store rabatter på et bredt udvalg af varer inden for sko, børnetøj, legetøj, accessoires, bolig, køkkentilbehør, elektronik, m.v. Samtlige varer, som er og forefindes på Plusshop, kan kun købes til medlemspris som registreret medlem. Hvis man ikke er medlem, kan varen købes til vores normalpris.

Alle priser på Plusshop er DKK (danske kroner)

Medlemskab

For at handle hos Plusshop til medlemspris, er det en betingelse, at kunden tegner et medlemskab på abonnementsvilkår.

Kunden skal være fyldt 18 år og have adresse i Danmark.

Der kan udelukkende oprettes et medlemskab pr. kunde. Erhvervsdrivende kan ikke oprette et medlemskab.

Kunden har ansvaret for, at dennes kontooplysninger til enhver tid er ajourført og korrekte.

Første gang kunden handler hos Plusshop til medlemspris, vil kunden få tilføjet et medlemskab i sin indkøbskurv. Medlemsprisen er kr. 139,00 inkl. moms pr. måned og hæves på kundens kreditkort hver måned. Medlemsprisen hæves ikke de første 30 dage, da denne periode anses for at være en gratis periode, ligesom kunden i den gratis periode kan gøre brug af fortrydelsesretten i henhold til forbrugeraftalelovens § 18. Første gang medlemsprisen hæves på kundens kreditkort er 30 dage efter, at kunden har oprettet sin konto.

Opsigelse og bindingsperiode

Såfremt kunden ønsker at opsige sit medlemskab, kan dette ske med øjeblikkelig virkning til udgangen af den på opsigelsestidspunktet betalte medlemsperiode.

Opsigelse skal ske skriftligt til kontakt@plusshop.dk, ”opsigelse” skal noteres i emnefeltet. Opsigelse kan også ske via kundens konto under ”Min konto” og dernæst under ”Mit medlemskab”. Brug funktionen ”Opsig medlemskab”. Ved opsigelse, bliver kundens konto inaktiv når den betalte periode udløber, medmindre kunden opsiger i gratisperioden, hvor kundens konto straks bliver inaktiv efter opsigelsen er modtaget ved Plusshop. Kunden kan ikke kræve medlemsprisen hel eller delvist tilbagebetalt.

Ved første køb vil du modtage en kvittering i form af en ordrebekræftelse med information om dit medlemskab. Herefter vil du løbende kunne finde kvitteringer under ’min konto’ når du logger ind på din profil. Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab. Vi gør opmærksom på, at hvis du opsiger dit medlemskab i den gratis periode, kan du ikke igen påbegynde en ny gratis periode, men vil blive opkrævet abonnementspris fra den ny oprettelsesdato.

Har du glemt dit kodeord, kan du med fordel få tilsendt et nyt, ved at benytte ’Glemt kodeord’ som kan findes i forbindelse med log ind funktionen. Skulle der mod forventning ikke blive sendt et nyt kodeord automatisk til din e-mail, kan du kontakte kontakt@plusshop.dk

Fortrydelsesret - medlemsskab

I henhold til gældende lovgivning er der 14 dages fortrydelsesret på dit medlemskab, vi har dog udvidet denne fortrydelsesret til at gælde i 30 dage. Fortrydelsesretten udløber 30 dage efter den dag aftalen er indgået. Du kan sende en mail til kontakt@Plusshop.dk hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vær opmærksom på at ved opsigelse af medlemskab inden for de 30 dage vil du også opsige din gratis periode, hvilket betyder at man ved nyt køb vil starte almindeligt medlemskab på Plusshop.

Priser, betaling og ordrebekræftelse

Prisen for varerne er disse, som på dagen for bestillingens afgivelse er angivet på hjemmesiden, og er inkl. moms, afgifter, gebyrer – herunder transaktionsgebyrer – og skatter, men ekskl. transportomkostninger.

Normalprisen er den pris, der er gældende for varen, såfremt varen købes uden kunden samtidigt, indgår aftale om et medlemskab.

Medlemsprisen er den pris, der er gældende for varen, såfremt kunden indgår aftale om et medlemskab samtidigt med sit køb.

Kunden kan købe én af hver vare pr. 30 dage til medlemspris. Når der er forløbet 30 dage fra bestillingens afgivelse, kan kunden således igen købe den samme vare til medlemspris. Køber kunden mere end én af hver vare inden for 30 dage, tillægges medlemsprisen en merpris, som vises i indkøbskurven.

Kunden kan betale med VISA eller MasterCard.

Når betalingen er gennemført, modtager kunden inden for rimelig tid en skriftlig bekræftelse på købet pr. mail, hvori nærværende betingelser er en integreret del. Beløbet bliver først trukket på kundens kreditkort, når varen afsendes fra Plusshops forretningssted.

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Prismatch

Hos Plusshop tilbyder vi prismatch på vores medlemspriser. Det vil sige, at vi garantere en bedre pris hvis du finder den eksakte vare hos anden dansk forhandler som fremgår af almen dansk webshop eller dansk detailbutik hvor der ikke fremgår medlemskab eller hvor andet loyalitetsprogram er påkrævet. Ved prismatch tilbyder Plusshop helt op til 10% bedre pris end den indsendte forhandler.

Ved ansøgning om prismatch skal der vedlægges et skærmbillede, adresse, link eller en anden dokumentation for prisen hos den pågældende forhandler, og at varen er nøjagtig den samme som ved Plusshop. Af dokumentationen skal prisen og eventuelt tilbuddets gyldighed fremgå uanset om der er tale om webshop eller detailhandel. Prismatch gælder ikke, hvis varerne er udsolgte ved anden forhandler.

Sådan ansøger du om prismatch:

1. Inden bestilling skal du indsende din dokumentation til vores e-mail kontakt@Plusshop.dk. I denne mail skriver du hvilket produkt fra sortimentet der omtales samt den anden forhandlers pris. Derudover vedhæftet dokumentation i form af billede, link eller anden vis dokumentation. Mailen mærkes i emnefeltet som ”prismatch – PRODUKTETS NAVN”.

2. Ved modtagelse af din mail vil der være en kort behandlingstid hvor vi hos Plusshop undersøger den fremsendte dokumentation samt prisen hos den angivet forhandler.

3. Efter undersøgelse af anden forhandler vil du modtage svar fra os om prisen findes reel og herved kan der stilles prismatch. Du vil modtage en pris der svare op til 10% billigere end den tilsendte forhandler. Når du har modtaget svar, vil prisen på webshoppen være tilpasset og du kan herefter foretage dit køb.

Vi forholder os hos Plusshop retten til at bestride et eventuelt søgsmål hvis det fremkommer som ukomplet eller ukorrekt.

Annullering af en ordre

En ordre kan annulleres, hvilket kan gøres via kundens konto. Kunden kan annullere sin ordre indtil det tidspunkt, hvor Plusshop har behandlet ordren. Dette vil fremgå af kundens konto.

Levering

Leveringstiden er angivet under de på hjemmesiden enkelte varer. Hvor intet andet fremgår, er leveringstiden ca. 1-2 hverdage.

Alle varer sendes med et anderkendt transportfirma og leveres på den adresse, som er angivet ved bestillingen. Der kan vælges mellem GLS & Bring, prisen for medlemmer er fra 0kr og fra 29kr som ikke medlem, hvilket variere, og fremgår ved bestilling.

Der leveres kun til adresser i Danmark.

Levering af varen anses for sket, når varen er kommet i kundens besiddelse.

Fortrydelses- og returret på varer

Ifølge forbrugeraftaleloven har forbrugeren ret til at fortryde sit varekøb senest 14 dage efter, at kunden har modtaget varen, men som ekstra service tilbyder vi 30 dages returret. Fristen på 30 dage løber fra dén dag, hvor Kunden modtager varerne i sin fysiske besiddelse. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Hvis kunden ønsker at udøve sin fortrydelsesret, skal kunden inden udløbet af fortrydelsesfristen, gøre Plusshop udtrykkeligt opmærksom på, at kunden ønsker at fortryde købet.

Meddelelsen skal sendes til de nedenfor angivne kontaktinformationer. Kunden kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som vedlægges kundens ordrebekræftelse, og som tillige findes her.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Modtager Plusshop fortrydelsen i henhold til nærværende bestemmelse mere end 30 dage efter varerne er kommet i kundens besiddelse, bortfalder fortrydelsesretten.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Varen skal sendes senest 14 dage efter den dato, hvor kunden har meddelt Plusshop om, at kunden ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og skal sendes til den nedenfor angivne adresse De udgifter, der er forbundet med at sende varerne retur, afholdes af kunden – dette gælder tillige tilfælde, hvor kunden ikke afhenter varen til rette tid. Måtte varerne gå hændeligt tabt eller blive beskadiget under tilbagetransporten, bærer kunden risikoen herfor.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for varer over 20kg Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 500kr

Kunden kan ikke sende varerne retur pr. efterkrav eller sende til en pakkeshop. Returvaren skal sendes til den i nedenfor anførte adresse. Varerne skal mærkes med afsenderens navn og adresse, ligesom varerne bedes mærkes med ”Retur”, hvis varen sendes som følge af udnyttelse af fortrydelsesretten, eller med ”Ombytning”, såfremt varen skal ombyttes.

Varens stand, når du sender den retur

Kunden hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, såfremt ibrugtagningen heraf ligger ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, samt som led i at afprøve varerne.

Fortrydelsesretten efter nærværende bestemmelse opretholdes, dog således at Plusshop er berettiget til at modregne forringelsen i det beløb, som tilbagebetales. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

For så vidt angår forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelse- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret og hvor forseglingen er blevet brudt, gælder fortrydelsesretten dog ikke, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 5. Det samme gør sig gældende for plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware og hvor kunden har brudt plomberingen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Beløbet bliver tilbageført til kundens konto senest 14 dage efter datoen, hvor kunden har meddelt, at kunden har fortrudt sit køb.

Plusshop forbeholder sig dog retten til at tilbageholde betalingen, indtil varerne er modtaget retur, eller indtil kunden har fremlagt behørigt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder).

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Reklamationsret

Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på kontakt@plusshop.dk

Købelovens mangels regler gælder ikke for abonnementer.

Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Levering af varer

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Kunden har 2 års reklamationsret for fejl og mangler.

Vil kunden påberåbe dig en mangel, skal kunden give Plusshop skriftlig meddelelse herom inden for rimelig tid, efter at kunden har opdaget manglen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Plusshop vil som udgangspunkt forsøge at afhjælpe manglen eller foretage omlevering.

Rimelig omkostninger til transport efter nærværende bestemmelse afholdes af Plusshop såfremt reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varerne skal mærkes med afsenderens navn og adresse, ligesom varerne bedes mærkes med ”Reklamation”.

Meddelelse om reklamation skal sendes til kontakt@plusshop.dk

Varen sendes til:

Lyngvej 1

9000 Aalborg

Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Misligholdelse

Såfremt et medlem misligholder sin aftale over for Plusshop, er Plusshop berettiget til at ekskludere kunden.

Som misligholdelse anses, men ikke udtømmende, at kunden eksempelvis opretter flere profiler Plusshop er berettiget til at gøre et erstatningskrav gældende i tilfælde af kundens misligholdelse. Har kunden oprettet flere medlemsskaber, er Plusshop berettiget til at kræve medlemspris pr. profil, uanset at det enkelte medlemskab er i gratis perioden eller er opsagt i gratisperioden.

Kunden er ikke berettiget til at få betalinger for medlemskab hel eller delvis tilbagebetalt.

Kontaktinformationer

Plus Global ApS

Lyngvej 1

9000 Aalborg

CVR-nr. 36 73 47 01

E-mail: kontakt@plusshop.dk

Telefonnummer: +4571969146

Klager

Eventuelle klager kan sendes til Plusshop på kontakt@plusshop.dk, der vil besvare og behandle klagen hurtigst muligt. Opnås der ikke en mindelig løsning, kan der indgives en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Plus Global ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på plusshop.dk er Plus Global ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@plusshop.dk

Der kan læses yderligere om vores persondatapolitik her.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Plus Global ApS

Lyngvej 1

9000 Aalborg

E-mail: kontakt@plusshop.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Medlems- og Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 4. juni 2020

Udvalgte brands
Herunder ses et lille udpluk af de brands som Plusshop kan tilbyde dig til unikke priser.